• Djogzs
  • Djogzs
  • Djogzs
  • Djogzs

HAKKIMDA

        BEN KİMİM ?


Ben Ümit GÜNDEŞ 6 eylül 2013 tarihinden beri TTNET bünyesinde satış danışmanlığı yapmaktayım. 12 Kasım 1992 doğumluyum. Bursa doğumlu biriyim. 




AMACIM ?


Çalıştığım bu süre zarfında edindiğim tüm tecrübelerimi sizlerle paylaşıp , hangi firmanın artıları ve eksileri nelerdir bunları açığa çıkartıp güncel kampanyaları yakalayıp o günün şanslı internet kullananıcıları olabilirsiniz . Takipte olun çünkü uzun bir maratona çıkacağız hep beraber bu şirketlerle ilgili bilinen bilinmeyen tüm yönlerini açığa çıkarıp daha bilinçli olacağız .


SİTEMİZİN ÜNLÜ SÖZÜ ?


İnternetsiz ev , Rekabetsiz Türkiye olmaz , onlar ;

TTNET & SÜPERONLİNE 



 

slots.us.org

Related Posts

10 yorum:

  1. Ümit bey Merhaba.
    TTNET ten DSL internet aldim Annem icin annem vefaat etti ben simdi interneti iptal ettirmek istiyorum aylik 60,00 TL ödüyorum ve Taahhüt bitis tarihim 25.07.2018 bu konuda bana yardimci olurmusunuz cünki ben yurtdisinda yasiyorum.
    interneti iptal ettirirsem bana kac para fatura cikartilar toplamda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler, Josef Lewis, bireylere, şirketlere ve devlet kuruluşlarına% 2'lik düşük bir faiz oranıyla kredi veren bir özel borç veren. Ödeme yapmak için ödeme yapan bir sürü aile ve mali yükümlülüklerini yerine getiremeyen başkaları olduğunu biliyoruz ve bu nedenle mali restorasyon için buradayız.

      İş Planlama, Ticari ve Geliştirme Finansmanı, Gayrimenkuller ve Konut Kredileri, Borç Konsolidasyon Kredileri, İşletme Kredileri, Özel Krediler, Ev Refinansmanı, Otel Kredileri, Öğrenci Kredileri vb. Gibi geniş bir yelpazede finansal hizmetler sunuyoruz. Bir kredi ile ilgilenen ve dolandırıcılıktan uzak olması halinde ..

      Email: progresiveloan@yahoo.com
      Metin / Çağrı: +1 (603) 786-7565 teşekkürler



      Sil
  2. Ümit bey benim ttnet 01-09-2017 tarihine kadar sözleşme var şehir ikamet değişikliği var ttnet imi ne zaman kapatabilirim

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin sayın Ümit Bey. Ben eskişehirin bir köyünde yaşıyorum ve 24 aylık bir sözleşme ile internetimizi açtırdık.Hızımız 1mb altında bazen 125kpbs kadar düşüyor . Başka memlekete taşınıcam ve interneti kapattırmıyayımda laptop alacağım için vınn şeklinde bir internet olarak devam etsin istiyorum bunu nasıl yapıcam .Modem istemiyorum vınn gibi birşeye geçiş falan oluyor mu aylik 48 lira diye sözleşme imzaladık sınırsız . Ama her ay 72 lira geliyor cevabınızı bekliyorum .

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin sayın Ümit Bey. Ben eskişehirin bir köyünde yaşıyorum ve 24 aylık bir sözleşme ile internetimizi açtırdık.Hızımız 1mb altında bazen 125kpbs kadar düşüyor . Başka memlekete taşınıcam ve interneti kapattırmıyayımda laptop alacağım için vınn şeklinde bir internet olarak devam etsin istiyorum bunu nasıl yapıcam .Modem istemiyorum vınn gibi birşeye geçiş falan oluyor mu aylik 48 lira diye sözleşme imzaladık sınırsız . Ama her ay 72 lira geliyor cevabınızı bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef evdeki interneti mobil modeme çeviremiyorsunuz efendim

      Sil
  5. Mrb internet eşimin üstüne ama eşimle görüşüyoruz bir yıldan fazladır taahhütsüz kullanıyoruz Telekom a sorduk 6 -7 faturada borcu yatırmayın kendi kapanır dediler doğru mu acaba şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bugün ttnet bağlattım zemin katta oturuyorum internet çekmiyor kullanamıyorum ayrıca 240 tl modem ücreti talep edildi bu konu hakında da bilgilendirilmedim iptal edebilir miyim ve bir bedel öder miyim?

    YanıtlaSil
  7. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Zengin olmanız için bir fırsat budur, güvence altına alır ve size% 100 güvenli işlem garantisi veririz, her şey yol gösterici yasalara göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  8. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil